Щоб зареєструвати свій пристрій Wacom, насамперед вам необхідно створити свій обліковий запис Wacom ID, за яким буде визначена вся ваша техніка Wacom.
Після цього перейдіть на сторінку “Реєстрація пристрою” та слідуйте наведеним в ній простим інструкціям.
2. Як встановити драйвер?
Для встановлення першого драйверу перейдіть на сторінку драйверів на сайті Wacom, де вказано перелік актуальних драйверів для macOS та Windows. Обравши свою операційну систему, натисніть кнопку “Завантажити”.
Для подальших оновлень універсального драйверу Wacom, простіше за все користуватися додатком Wacom Desktop Center, який завжди покаже доступні програмні оновлення для всіх підключених до комп’ютера пристроїв Wacom.
3. Як завантажити програми, що йдуть у комплекті?
Щойно ви зареєстрували свій планшет, дисплей або комп’ютер Wacom, все доступне для нього програмне забезпечення з’явиться в розділі “Пропозиції” у вашому особистому кабінеті на сайті Wacom. Оберіть свій пристрій, вивчіть доступні додатки, й, обравши свою операційну систему, натисніть кнопку завантаження.
4. Як підключити Wacom One або Intuos до Android-пристроя?
Дуже просто. Переконайтеся самі, подивившись це коротеньке відео.
5. До яких Android-ґаджетів можна підключити Wacom One та Intuos?
Перейдіть за посиланням на сайт Wacom, щоб подивитися актуальний перелік сумісних пристроїв на Android.
Там же наведений перелік адаптерів, які необхідні для підключення пристрою Wacom до Android-ґаджету.
Подробиці про початок роботи з перовим планшетом Wacom Intuos та перовим дисплеєм Wacom One.
6. Які пера Wacom сумісні з планшетами?
7. Де знайти змінні наконечники, які йдуть у комплекті з моїм пристрєм Wacom?
Це залежить від конкретної моделі.
Якщо у вас перовий планшет Intuos актуального модельного ряду, наконечники знаходяться всередині пера: розкрутіть його – й побачити наконечники.
У попередніх лінійках Intuos, які випускалися у 2015—2018 рр. (моделі Draw, Art, Photo, Comic та 3D), змінні наконечники ви знайдете під кришкою, яка розташована на зворотній стороні планшета.
Схожим чином змінні наконечники зберігаються і в більш ранніх моделях Intuos (Pen, Pen & Touch): їх ви знайдете під середньою знімною кришкою, яка яка розташована на зворотній стороні планшета.
Змінні наконечники для перових дисплеїв Wacom One зберігаються під правою ніжкою пристрою.
Наконечники, якими укомплектовані професійні планшети Wacom (Intuos Pro, Intuos 5, Intuos 4), перові дипслеї Cintiq 22 HD, Cintiq 24HD та Cintiq Pro, — знаходяться всередині підставки для пера, яка легко розкручується.
8. Яка гарантія на пристрої Wacom?
Гарантійний строк для перових планшетів One by Wacom, Intuos, Intuos Pro та перових дисплеїв Cintiq становить 2 роки; для перових дисплеїв Cintiq Pro – 3 роки. Гарантія вступає в дію, починаючи з дати продажу планшета, що підтверджена касовим чеком або іншим документом купівлі.
У випадку несправності, зазначеній в гарантійній угоді, ваш пристрій буде замінений на новий. Не забудьте уважно вивчити весь перелік гарантійних випадків та зауважте, що гарантія не розповсюджується на механічні пошкодження.
У разі виникнення проблем в роботі пристрою, зверніться в сервісний центр. За необхідності діагностики віддайте свій пристрій в повній комплектації. При підтвердженні несправності за гарантійним випадком, заміні підлягає саме несправна деталь, а не весь комплект в цілому.
Зверніть увагу, що працювати необхідно тільки з сумісними перами Wacom та стилусами деяких сторонніх виробників, що вказано у відповіді на питання №6. У протилежному випадку це може бути причиною для відмови у гарантійному обслуговуванні.
Строк діагностики може складати до 2 тижнів, в залежності від обладнання.
Товар, придбаний за кордонами України, гарантійному обслуговуванню не підлягає.
Контакти сервісного центру: +380 (44) 593-07-74 або [email protected]
9. Можно протестувати техніку Wacom?
Так, ви можете завітати до офісу офіційного дистриб'ютора Wacom в Україні «Компанії Новелла» та протестувати будь-який планшет або дисплей. Тестуйте в демозоні Новелли, замовляйте в нашому магазині та отримайте подарунок — рукавичку або захисну плівку :)
Звертаємо вашу увагу, що тестування наразі можливе лише за попереднім записом.
Адреса офісу «Компанії Новелла":
вул. Глибочицька, 17Е, 4-ий поверх, офіс 404, м. Київ.
Телефон: +380 (44) 593-07-74 / e-mail: [email protected]
Графік роботи: Пн.—Пт. з 9:00 до 17:00
10. Як повернути товар?
Згідно із законодавством України, можливе повернення та обмін товару належної якості, який ви придбали в магазині Wacom Store протягом 14 днів, не рахуючи дати придбання.
Закон “Про захист прав споживачів” декларує перелік товарів належної якості, які не належать до обміну та поверненню. До них у тому числі відносяться:
Ви можете обміняти або повернути товар належної якості, який був придбаний у нас для власних потреб, котрий був вами отриманий та сплачений, при дотриманні наступних умов:
Якщо товар було придбано по акції та йшов в комплекті з іншими товарами (коли знижка надається одночасно на декілька товарів), то товари належної якості можуть бути повернені тільки у складі комплекта.
При поверненні товара його вартість повертається тим способом, яким раніше була проведена оплата за товара.
Некондиційний товар підлягає обміну та поверненню відповідно до умов Гарантійного обслуговування.
Як обміняти або повернути кондиційний товар
Вам необхідно зв’язатися з нами через форму зворотнього зв’язку. В темі повідомлення зазначте причину звернення “Обмін та повернення товара”, а в самому листі вкажіть дату покупки, номер замовлення й чека, а також серійний номер виробу. З вами зв’яжуться наші спеціалісти та розкажуть подробиці повернення або обміну.
Або — просто подзвоніть нам. При цьому будьте готові повідомити менеджеру дату покупки, номер замовлення й чека, а також серійний номер виробу.
Зверніть увагу, що при поверненні або обміні кондиційного товару, доставка товару до нас як до продавця здійснюється вами як споживачем або кур’єрськими службами за ваш рахунок.
Як наклеїти захисну плівку на екран перового дисплею
Щоб плівка ефективно виконувала свою захифункцію, її потрібно встановити на дисплей. Звичайно, можна звернутися до магазину, до фахівців. У будь-якому магазині комп'ютерної техніки скажуть, скільки коштує наклеїти плівку. Однак цю операцію можна виконати самостійно. Ми розповімо, як рівно наклеїти плівку на екран.
Наклеювання захисної плівки на екран своїми руками – процедура, що складається з декількох етапів, але нічого складного в ній немає. Крім дисплея та плівки, яку ви встановлюватимете, вам знадобляться безворсова серветка та пластикова карта. Ще може знадобитися рідина для очищення дисплея, але якщо спеціальної рідини під рукою немає, можна скористатися простим мильним розчином: крапля шампуню або рідкого мила приблизно на 20 грамів води.
Отже, розповідаємо як правильно клеїти захисну плівку на дисплей.
7. Як наклеїти плівку без бульбашок? У процесі наклеювання між плівкою та екраном може потрапити повітря, через що утворюються міхури, складки, хвилі. Для їх розгладження знадобиться пластикова карта, про яку йшлося вище. Акуратно проведіть картою до найближчого краю, розгладжуючи плівку і прибираючи повітря, що залишилося під нею. Якщо ж залишаться дрібні бульбашки, їх можна не чіпати, через кілька днів вони самі зникнуть.
8. На деяких плівках є ще одне покриття, яке захищає поверхню. Його, звісно, треба зняти. Якщо такого покриття немає, ваша робота закінчена.
Вітаємо, дисплей отримав додатковий захист!
Що робити, якщо на плівці з'явилися бульбашки
Якщо все ж таки на плівці при наклейці утворилися бульбашки – не біда. З цією проблемою можна впоратися.
По-перше, можна ще раз спробувати розгладити бульбашки за допомогою картки.
По-друге, можна спробувати акуратно зняти плівку та наклеїти її заново.
По-третє, можна взяти тонку голку і акуратно проткнути міхур, щоб випустити з нього повітря, а потім розгладити пальцями плівку.
Що робити, якщо під плівку потрапив пил
Якщо під час встановлення під плівкою виявився пил, покриття потрібно відклеїти. Вам знадобиться скотч, також можна скористатися стікером для пилу, який входить у комплект із плівкою. Далі є два варіанти: